[Fanda] zobrazení v Thunderbirdu?

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Středa Leden 15 21:35:26 CET 2020

Dobrý deň, nemali ste náhodou nainštalovaný doplnok InBox či ako sa
volal? Ten hádzal fokus po štarte Thunderbirdu do doručenej pošty, no od
verzie 68 tieto doplnky nefungujú, preto sa deje to čo popisujete a
evokuje mi to práve správanie doplnku, ktorý kedysi pracoval a teraz už
nepracuje. Š Kiss

Dňa 15. 1. 2020 o 21:00 Jiří Hloch napísal(a):