[Fanda] Je možná instalace Windows 10 poslepu?

Středa Leden 15 21:16:47 CET 2020

Dobré odpoledne,

jak zmiňoval Tapin, zbavovat se fungujících Windows 7 pouze kvůli
formálnímu ukončení podpory je nyní opravdu zbytečné. Jako alternativu k
Internet Exploreru můžete zkusit Google Chrome - na rozdíl od Firefoxu dost
často aktuální verze Chrome pracuje i relativně starými verzemi JAWSu. Není
to stoprocentní a situace může lišit počítač od počítače, ale za vyzkoušení
to myslím stojí. Pokud by se nový Chrome a starší JAWS nechtěli kamarádit,
lze pak ještě zkusit nainstalovat jako demo nejnovější verzi JAWSu - někdy
se pak i autorizovaná starší verze začne chytat lépe.

Hezký den.

Michal Jungmann