[Fanda] Je možná instalace Windows 10 poslepu?

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Středa Leden 15 20:59:02 CET 2020

V pořádku, uznávám to, na stránku jsem se díval.
Já to sem chtěl poslat již tehdy, ale pak jsem na to ve víru všeho
možného zapomněl.
Jinak všem děkuji za postřehy a rady, ještě si přechod rozmyslím, možná
to nechám být.
Je pravda, že kvůli starší verzi odečítače jako webový prohlížeč
primárně používám Internet Explorer 11, což asi není to pravé, ale snad
zase dávám pozor, na které stránky jdu a antivir je samozřejmostí.

Martin.