[Fanda] Je možná instalace Windows 10 poslepu?

Tapin tapinek na gmail.com
Středa Leden 15 17:12:31 CET 2020

Zdravím,

Jen velmi krátce, skončila podpora, no a? Většinou je člověk v nějaké
subsíti nebo za NATem s vnitřní IP adresou, čili jen velice těžko budete
vystavení nějakému nebezpečí hackingu díky dírám v zastaralém systému. Na
notebooku třeba mám Windows 7, a nijak mě ukončení podpory nevzrušuje,
vypnu Windows Update, a mám tak akorát o úlohu méně. Rozhodně bych nebil na
poplach, jsou borci, co jedou na Windows XP, a úspěšně žijí šťastně až
dodnes:).

Vítek SVCS