[Fanda] Je možná instalace Windows 10 poslepu?

Středa Leden 15 15:39:26 CET 2020

Dobré odpoledne Martine,

Vaši primární otázku zodpovědět neumím, nicméně dovolím si upozornit
na jednu nepřesnost: Antivirus Microsoft Security Essentials bude i
pod Windows 7 dále dostávat aktualizace virových definic a bude jej
tedy možné dále používat. Zdroj (anglicky):
https://support.microsoft.com/en-us/help/4057281/windows-7-support-ended-on-january-14-2020

Hezký den.

Michal Jungmann

PS: Že lze Narrator spustit již v průběhu instalace samozřejmě vím,
ale netroufám si s jistotou tvrdit, že instalaci lze bez zrakové
kontroly vždy bezpečně dovést do okamžiku, kdy již lze Narrator
spustit. M.J.