[Fanda] Je možná instalace Windows 10 poslepu?

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Středa Leden 15 15:28:57 CET 2020

Milí Fandové,
předmět e-mailu říká vše - je tedy možná instalace Windows 10 poslepu?
Jsem jeden z těch, kdo ještě používají Windows 7, jimž včera skončila
podpora a i když mě čeká výměna počítače, napadlo mě, že bych si Desítky
osahal.
Mimochodem, kdo má ještě Windows 7 tak vězte, že spolu s nimi skončila i
podpora oblíbeného antiviru Microsoft Security Essentials, to se méně
ví, psalo se o tom v časopisu Chip.
Když Microsoft masivně nabízel přechod na Desítky, tak jsem váhal,
protože nejnovější odečítače resp. konkrétně Jaws již nepodporuje můj
braillský řádek, ale říkám si, že bych to třeba uspokojivě rozchodil s
NVDA a BRLTTY, kdysi jsem s tím laboroval a dělat s tím vcelku šlo.
Proto mě tedy zajímá, je-li to beze zraku možné, použiji-li nějakého
toho upgradovacího asistenta či jak se to jmenuje.

Děkuje Martin.