[Fanda] Prográmek SMS přepošle do e-mailu?

Středa Leden 15 12:44:12 CET 2020

Dobré odpoledne,

nevím, zda půjde aplikovat na LG WineSmart ani jak jsou na tom obě
řešení s přístupností, nicméně pro zobrazování SMS z telefonu na
počítači lze použít například aplikaci MightyText (má i bezplatnou
verzi), případně web https://messages.google.com/ přímo od Google.

Hezký den.

Michal Jungmann