[Fanda] Prográmek SMS přepošle do e-mailu?

Miroslav Lacina mir.lacina na gmail.com
Středa Leden 15 11:34:26 CET 2020

Zdravím:

Poštovka a VineSmart.

Který mám momentálně v provozu nastavenej: Relay SMS. Kterej dokáže
tohle přeposílání.Jenomže Tenhle véčkovej smart začal mít problém z
kloubem, tak mně k ničemu jinému neslouží.

A jinak mně v listopadu odešel disk na PC. Tak si sám těžko nastavuji
e-mail adresy tak se sem těžko dostávám.

Omlouvámse: Teď jsem zmněnil adresu.

Míra