[Fanda] zvlastne fungovanie dialogu na otvorenie suboru

Středa Leden 15 00:39:36 CET 2020

Dobré odpoledne,

pro ilustraci zmiňovaný problém v Thunderbirdu se projevoval i při
vypnutém JAWSu. Přesnou verzi Thunderbirdu jsem si bohužel
nepoznamenal, stejně tak jsem neměl čas – a nakonec ani důvod –
testovat pečlivěji přes restart (tj. vypnout automatické spouštění
odečítače, restartovat systém a zkusit kritickou operaci provést ze
zcela čistého stavu), takže samozřejmě nelze úplně vyloučit, že zde
nějaká složitější závislost nemohla být, nicméně za moc pravděpodobné
to dle běžných zkušeností z praxe nepokládám.

Hezký den.

Michal Jungmann