[Fanda] zvlastne fungovanie dialogu na otvorenie suboru

Peter Halada pietro4044 na gmail.com
Úterý Leden 14 18:05:39 CET 2020

Pozdravujem,

"Včera jsem například u jednoho klienta narazil na problém, že v
Thunderbirdu při procházení souborového dialogu pro uložení přílohy
docházelo po přesunu fokusu do pole pro vyhledávání k pádu celé
aplikace. V jiných aplikacích se tak ve stejné situaci nedělo, "

Ja sa chcem len opýtať, či to bolo so spusteným JAWSom. Mne sa to
napríklad stalo dnes, ale len s bežiacim JAWS 2019 a s TB 60.8.0

S NVDA nie, tam to bolo v poriadku.

S NVDA mám iné problémy, ale to keď výjde čas, dám do iného vlákna.

Dňa 9. 1. 2020 o 17:55 Michal Jungmann napísal(a):