[Fanda] Thunderbird 68.3.1, co sa deje s kosom?

Lubos Pintes lubos.pintes na gmail.com
Úterý Leden 14 17:47:54 CET 2020

Ahoj,

Neviem ako to je možné, ten sviniar sa mi aktualizoval sám, tváril sa,
že to je "bezpečnostná a stabilizačná aktualizácia", tak som dal
aktualizovať.

Z doplnkov som vykopíroval toto:

Quick Folder Key Navigation This extension makes it possible to quickly
navigate to a particular folder in t… Poznámky k vydaniu: Načítavajú sa…
Zakázať Odstrániť Zobraziť ďalšie informácie o tomto doplnku

Takže zjavne kompatibilný je. Ešwte mám AdBlock plus, ktorý kompatibilný
nie je. Viac toho nainštalovaného nemám.

Dňa 12. 1. 2020 o 17:44 Štefan Kiss napísal(a):