[Fanda] Hardwarove omeskanie reakcie klavesnice na notebookochDell

Johny Krekan krekan na johnykrekan.com
Úterý Leden 14 14:43:22 CET 2020

dell support definitivne kapitulovala: upgradol som bios ako chceli ale
viac uz nevedia - pripajam ich reakciu:
Reinstalaci doporučujeme, jelikož s Vaším softwarem nemáme žádné zkušenosti
již ze základu nepodporujeme software. Vaše záruka zahrnuje pouze podporu
hardwaru.
Dále po aktualizací veškerých ovladačů je možné, že program nebude fungovat
anebo se budou jeho zásuvné moduly znovu muset asociovat s danými ovladači.
Případně ještě můžete zkusit kompletně přeinstalovat operační systém
Windows.
Na základě diagnostiky je Váš laptop po hardwarové stránce v pořádku a
bohužel
Vám již nejsem schopen více pomoci.
V případě, že byste potřeboval pomoci s reinstalací operační systému
Windows,
mohu Vám poskytnout návod.

co povedat na zaver? Pomoz si lebo ani dell support ti nepomoze.
Jano