[Fanda] Hardwarove omeskanie reakcie klavesnice na notebookochDell

Johny Krekan krekan na johnykrekan.com
Úterý Leden 14 10:28:36 CET 2020

Zdravim, tak od dell suportu mi prislo toto:

Problém může způsobovat jak samotný operační systém, tak také baterie
laptopu.
Provedeme spolu integrovanou diagnostiku pro odhalení případných
hardwarových
konfliktů.
Dále vás poprosím průběh diagnostiky nafotit a sdělit nám také verzi Vašeho
systému BIOS.
Integrovaná diagnostika ePSA:
Diagnostika Vám vyhodnotí s velkou pravděpodobností chybovou hlášku s kódem
2000 - 0xxx a validací. Prosím uveďte nám do odpovědi tyto údaje..
Do ePSA diagnostiky se dostanete stlačením klávesy "Fn" + tlačítko napájení
vypnutého stavu. Je k zapotřebí mít zapojenou nabíječku.
V první řadě budou zobrazeny barevné pruhy a poté se Vás systém zeptá zda
jste
tyto barvy viděl. V případě, že ano stačí kliknout či potvrdit na YES a
budete
dále pokračovat v diagnostickém testu. Prosím veškeré kódy chyb a validaci
si
zapište anebo vyfoťte.
to som vsetko za asistencie vidiaceho vykonal, vsetko som im odoslal a
povedali ze mam vsetko v poriadku okrem toho ze mam starsi bios a ze treba
upgradnut ovladace.
Jano