[Fanda] Zvláštní anomálie NVDA

Tapin tapinek na gmail.com
Pondělí Leden 13 21:19:49 CET 2020

Ahoj,

Něco podobného, i když trochu jinak, se mě odehrává u Firefoxu v mob. verzi
Facebooku. Zde kliknu na zprávy, a skočí mě to buď na jiný odkaz nebo na
lištu, kliknu na upozornění, a zde na konkr. upozornění, ale skočí mě to na
upozornění docela jiné 4 5 upozornění pod tím. Word se mě tedy zatřím nikdy
neotevřel. Také pozoruji takové zvláštní anomálie s klikáním. Dost pomáhá
shift+enter, a pak zavřít tu předchozí stránku pod alt+tab vedle, nicméně
to je takové krkolomné řešení. Nevím, jak vykoumat, proč se tato klikání
provádějí jinak, po pár dnech se to zase vzpamatuje z ničeho nic. Na Chromu
se mě to třeba vůbec nestává.

Vítek SVCS