[Fanda] Zvláštní anomálie NVDA

Lukáš Kakara lukas86.kakara na seznam.cz
Pondělí Leden 13 19:45:09 CET 2020

Zdravím přátelé,

nevím, čím to je, možná jsem to i špatně nazval, ale stává se mi někdy,
že pokud kliknu na webu na nějaké tlačítko, používám nvda nejnovější a
nejnovější firefox, občas mi nvda ohlásí: úloho vá lišta a otevře se mi
wordovský dokument. takže to totálně vyskočí z prohlížeče, jakoby na
lištu a otevře se word. čím toto je? někdy to je na facebooku, někdy na
uložto, pokud dám tlačítko stáhnout. není to časté, ale občas se to
stane a někdy nepomůže ani restart nvda či prohlížeče. děkuji moc.

--
Lukáš Kakara