[Fanda] Thunderbird 68.3.1, co sa deje s kosom?

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Neděle Leden 12 21:08:25 CET 2020

Ahoj,
přesně jak píše Štefan - po aktualizaci na poslední či již předešlou
verzi byl onen doplněk ohlášen jako nekompatibilní, takže jsem jej s
lítostí dal pryč, než abych něco nějak obcházel.
Martin.