[Fanda] Thunderbird 68.3.1, co sa deje s kosom?

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Neděle Leden 12 17:44:12 CET 2020

Ahoj Luboš no a ako že používaš ten doplnok keď máš verziu 68.3.1 ? Ja
mám tú istú a od verzie 68 my tieto doplnky vôbec nejdú a dosť ma to
mrzí. Nejde mi ani expression search ani nostalgy ani Identity chooser
ani tento quick folder key navigation. Ako je to možné? Alebo používaš
nejaký iný? Š K

Dňa 12. 1. 2020 o 16:48 Lubos Pintes napísal(a):