[Fanda] Thunderbird 68.3.1, co sa deje s kosom?

Ján Kulik jan.kulik.szsle na outlook.sk
Neděle Leden 12 16:51:03 CET 2020

Ja som si nastavil aby sa mi správy ihneď odstránili. Nechcem zbytočne
zaplniť kôš všeliakými správami. Takže akonáhle dám delete, automaticky
sa správy vymazu beztoho, aby sa presunuli dokoša.

Dňa 12. 1. 2020 o 16:48 Lubos Pintes napísal(a):