[Fanda] Thunderbird 68.3.1, co sa deje s kosom?

estrella estrellacz na gmail.com
Neděle Leden 12 00:49:14 CET 2020

Zdravím, když jsme u thunderbirdu, dovolím si položit následující dotaz.
Můj táta má e-mail na tiscali a používá ke správě mailů thunderbird a
pop 3 server. Donedávna mu všechno fungovalo, pak z ničeho nic, aniž
někde něco měnil, má po spuštění programu hlášku, že je heslo k jeho
účtu nesprávné a znovu zadat heslo. Ale po znovu zadání hesla je situace
stejná a nemůžeme se hnout z místa. Nepomohlo ani zrušit účet a znovu ho
přidat, ani reinstalace thunderbirdu. Přihlašovací údaje jsou správné,
protože, když se přihlašoval přes webové rozhraní, tak to fungovalo.
Děkuji všem za případné rady a čas. S úctou: Peťa Podrábská