[Fanda] Hardwarove omeskanie reakcie klavesnice na notebookoch Dell

Ondrej Rosík ondrej.rosik na gmail.com
Sobota Leden 11 22:46:28 CET 2020

Ešte by som skúsil zmeniť syntézu reči, ak máš desiatky tak minimálne
môžeš odskúšať eSpeak a windows onecore hlasy. Ale aj test viacerých
čítačov môže byť fajn. Prípadne ak používaš NVDA tak by si mohol
nastaviť zaznamenávanie do logu na debug a pozreť, či v tom lou nie sú
nejaké podozrivé chyby.

Dňa 11. 1. 2020 o 14:35 Michal Jungmann napísal(a):