[Fanda] Thunderbird 68.3.1, co sa deje s kosom?

Ondrej Rosík ondrej.rosik na gmail.com
Sobota Leden 11 22:40:23 CET 2020

Neviem, ja som dlho neaktualizoval. Skús ale pozrieť nastavenie mazať
kôš pri ukončení thunderibrdu alebo po spustení. Príp skús v kontext
ponuke v strome na koši vyvolať vlastnosti, či tam nie je niečo ako
mazať správy staršie ako -x dní.

Dňa 11. 1. 2020 o 22:13 Martin Beran napísal(a):