[Fanda] poděkování

Martin Klein Marklein na seznam.cz
Sobota Leden 11 16:02:01 CET 2020

Dobrý den.

Cennější by pro účastníky konference podle mne bylo, kdyby byl tento popis
postupu práce s leteckou poštou poskytnut všem. I když se o nějaké téma
aktuálně nezajímám, sleduji i je, abych jejich informace mohl využít, až je
budu potřebovat. Od toho tato konference je.

Přeji hezký den.

Martin Klein

---------- Původní e-mail ----------
Od: Lenka Kočová <lenka.kocova2 na seznam.cz>
Komu: fanda na elsa.cvut.cz
Datum: 11. 1. 2020 14:45:54
Předmět: [Fanda] poděkování
"Dobrý den,
Veřejně bych chtěla poděkovat těm co mi napsali návod na nahrátí souboru na
leteckou poštu. Všichni co jste napsali, každý postup byl jiný, ale pak ve
výsledku jsem docílila toho na co jsem se ptala. Proto to je zajímavější,
jak každý to dokáže udělat jiným postupem. Všechny reakce jsem si pečlivě
uložila. Opravdu si toho vážím a ještě jednou vám všem děkuji, jistě už těch
kterých se to týká budou vědět.
Lenka Kočová
"