[Fanda] Pomozte nám chránit vás: bezpečnostní rada od Googlu

Peter Nedorost peter.nedorost na gmail.com
Sobota Leden 11 15:04:28 CET 2020

Tento mail včera prišiel aj mne a Google sa ma snažil vňom presvedčiť,
aby som si vypol menej bezpečný prístup, ktorý musí byť zapnutý, aby iné
aplikácie napr. Thunderbird mohli pristupovať do účtu, takže určite
ignorovať.