[Fanda] Hardwarove omeskanie reakcie klavesnice na notebookoch Dell

Sobota Leden 11 14:35:03 CET 2020

Dobré odpoledne,

pokud je odezva klávesnice pomalá i při běžícím přehrávání hudebního
souboru, jsme možná na špatné stopě a problém nebude v usínání zvukové
karty, ale v usínání jiné části systému. Osobně bych jako další krok
zkusil, jak se chovají jiné aplikace, které do hlasového výstupu
posílají odezvu klávesnice – nabízí se zkusit nainstalovat třeba JAWS
či WinMenu s HLASem v demo režimu.

Hezký den.

Michal Jungmann