[Fanda] Hardwarove omeskanie reakcie klavesnice na notebookochDell

Pátek Leden 10 17:15:50 CET 2020

Dobré odpoledne,

když místo Silenzia zkusíte zvukovou kartu udržet v bdělosti například
přehráváním nějakého hudebního souboru v běžném přehrávači, bude
odezva klávesnice lepší či nikoliv?

Hezký den.

Michal Jungmann