[Fanda] Informace o stavu baterie v radku Focus Blue

Pátek Leden 10 17:13:29 CET 2020

Dobré odpoledne Michale,

informace o stavu baterie je na poslední generaci Focusu Blue 14
zobrazena v pravé části stavového řádku, který začíná aktuálním časem.
Pokud pracujete s odečítačem, pak stavový řádek vyvoláte stiskem
zapínacího tlačítka, při práci ve Scratchpadu si může na stavový řádek
odskočit klávesovou zkratkou Menu+Bé a ze zobrazení aktuálního času se
posunete vpravo tlačítkem pro posun. Do režimu práce s odečítačem se
ze stavového řádku vracíte stiskem libovolného navigačního tlačítka,
do Scratchpadu klávesovou zkratkou Menu+eN.

Do režimu rozšířených údajů o baterii (soutisk zapínacího s druhým
naváděcím tlačítkem) nemusíte běžně vstupovat, tento režim je určený
pouze pro diagnostiku baterie v případě nějakých problémů.

Hezký den.

Michal Jungmann
GALOP, s.r.o.