[Fanda] Informace o stavu baterie v radku Focus Blue

Michal Suchý suchy.michal na tiscali.cz
Pátek Leden 10 15:49:22 CET 2020

Ahoj fandové. Mám čtrnáctiznakový a čtyřicetiznakový řádek Focus Blue, takže
Focus Blue Duo. Chci se zeptat na informace o stavu baterie. Když vstoupím
do této části po současném stisku zapínacího tlačítka a druhého naváděcího
tlačítka, tak se tam zobrazuje několik skupin znaků. Moc jsem ze všech těch
skupin znaků nepochopil, co znamenají. U čtyřicetiznakového řádku se toho
zobrazuje o něco víc a i nabití v procentech. Můžete mi prosím vysvětlit ty
skupiny znaků v informacích o stavu baterie? Ještě se chci zeptat, jestli i
u čtrnáctiznakového řádku jde zobrazit někde nabití v procentech nebo u něj
ne. U čtyřiceti znakového řádku se nabití baterie zobrazuje i po zapnutí po
velké mezeře vedle data. Zdraví Michal.