[Fanda] Hardwarove omeskanie reakcie klavesnice na notebookoch Dell

Pátek Leden 10 10:31:42 CET 2020

Dobré odpoledne,

pokud není jak úsporný režim zvukové karty vypnout, tak většinou
nezbývá než zvukovou kartu udržovat trvale bdělou – například pomocí
prográmků GALOP SoundFix či Silenzio od Štefana Kisse. Více viz

http://www.elsa.cvut.cz/pipermail/fanda/2016-October/120215.html

http://www.elsa.cvut.cz/pipermail/fanda/2017-September/123888.html

Hezký den.

Michal Jungmann