[Fanda] Hardwarove omeskanie reakcie klavesnice na notebookoch Dell

Johny Krekan krekan na johnykrekan.com
Pátek Leden 10 09:05:38 CET 2020

Zdravim, chcel by som sa opytat ci sa uz niekto na notebookoch stretol s
tymto javom: Pri praci na notebooku pod win 10 s NVDA je reakcia klaves
ultra rychla (taka ako ma byt). Stlacite klavesu a hned je vysloveny
prislusny znak. Ak vsak odpojim napajanie zacne notebook pracovat tak, ze
medzi stlacenim klavesy a vyslovenim znaku je malicke omeskanie. Znalci hry
na klavesoch cez pocitac to poznaju - ako ked je nastaveny vacsi ASIO
buffer. Po zapnuti notebooku do siete to omeskanie zasa zmizne a notebook
zase pracuje standardne. Prehladal som cely system, povypinal vsetky mozne
uspory energie, v EFI (standardny BIOS tam uz nemam) sa ziadne dalsie
nastavenia uspory energie nenachadzaju.
 Co by som este mohol skusit? Neviem ci ma vyznam pisat na tech support
dellu, lebo nezda sa mi ze by tam bol niekto kto by poznal NVDA:-).
Vdaka za napady
Jano Krekan