[Fanda] zvlastne fungovanie dialogu na otvorenie suboru

Johny Krekan krekan na johnykrekan.com
Čtvrtek Leden 9 19:49:37 CET 2020

Zdravim, chybne som napisal ctrl+tab pouzivam tab/shift+tab. Deje sa to
vroznych aplikaciach ako priklad uvediem goldwave (editor zvukovych
suborov). Zvlastne na tom je to, ze raz sa to stane a potom uz nie, pricom
to kedy sa to stane sa neda vobec urcit ani neviem takuto situaciu sam
vyvolat.
Jano Krekan