[Fanda] zvlastne fungovanie dialogu na otvorenie suboru

Čtvrtek Leden 9 17:55:34 CET 2020

> ide o standardny windowsacky dialog na otvaranie suborov.

Ano, to již zde bylo uvedeno, ale v rámci jaké aplikace je tento
dialog vyvolán? Nebo se tak děje v různých aplikacích?

Včera jsem například u jednoho klienta narazil na problém, že v
Thunderbirdu při procházení souborového dialogu pro uložení přílohy
docházelo po přesunu fokusu do pole pro vyhledávání k pádu celé
aplikace. V jiných aplikacích se tak ve stejné situaci nedělo, stejně
tak po aktualizaci Thunderbirdu na novou verzi. Takže upřesnění
aplikace je myslím pro kvalifikované zodpovězení Vašeho dotazu poměrně
zásadní.

Ve svém původním dotazu též uvádíte, že souborový dialog procházíte
klávesovou zkratkou Ctrl+Tabulátor, jež však slouží k pohybu mezi
kartami, které v souborovém dialogu žádné nejsou – pro přesun mezi
prvky dialogu slouží samotná klávesa Tabulátor bez Ctrl. Nemůže být
problém i zde? Jak se problematický dialog chová při procházení pouze
Tabulátorem?

Hezký den.

Michal Jungmann