[Fanda] zvlastne fungovanie dialogu na otvorenie suboru

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Čtvrtek Leden 9 11:33:19 CET 2020

Ahoj a o aké aplikácie ide? Tipujem že to nijako zmeniť nepôjde. Ak
programátor použil štandardné dialogy systému tak to vyzerá tak ako si
opisoval, že sa to bežne má správať. Ak si vyrobí nejaký vlastný, lebo
aj takí aktivisti sú, tak to vyzerá všelijako. V tých prípadoch proste
aplikácia nevolá štandardný dialóg systému a teda aj keby si hocičo
zmenil v systéme, nepomôže to, lebo aplikácia to nepoužije. Š K

Dňa 8. 1. 2020 o 16:03 Johny Krekan napísal(a):