[Fanda] zvlastne fungovanie dialogu na otvorenie suboru

Johny Krekan krekan na johnykrekan.com
Středa Leden 8 16:03:17 CET 2020

Zdravim, chcel by som sa opytat ako mozem vratit vzhlad dialogu na
otvorenie suboru do stavu na aky som bezne zvyknuty. Aby som upresnil o co
ide:
Ak v beznej aplikacii dam otvorit subor ctrl+o pohybovat v nom sa pomocou
NVDA nie je ziaden problem. Ak stlacim ctrl+tab prvy krat zacujem nieco ako
Zobrazenie poloziek datum upravy prepinacie tlacidlo a po druhom stlaceni
ctrl+tab mozem prehliadavat priecinok. opacnou cestou musim prekonat aj
pole adresa kde je vyslovene aj panel nastrojov. Pri dialogu otvorit ktory
sa mi nepaci sa neviem takto dostat k samotnym suborom len sa vyslovi nieco
ako tentopocitac zbalene resp zatvorene aa musim otvarat foldre systemom ze
sa rozbaluju stlacenim pravej sipky kurzora ale k nazvom suborov v nom sa
neviem dostat pricom sa stane ze pri stlacani klavesy tab potom niekedy
nvda prestane rozpravat cize do pola na otvorenie suboru potom ja musim
napisat nazov pokial si ho ovsem zistim od inokadial. Moja otazka: Ako
mozem prepnut spravanie sa tychto dialogov tak aby sa vzdy spravali "
standardne"?
Vdaka za info
Jano Krekan