[Fanda] Eltrinex V12 problém

Středa Leden 8 11:49:41 CET 2020

Dobré odpoledne,

panu Muroňovi opravdu příloha nepřišla, neboť Gmail z bezpečnostních
důvodů neakceptuje spustitelné soubory jako přílohu mailu. Je potřeba
buď soubor nahrát někde na web a poslat pouze odkaz ke stažení,
případně poslat přes Úschovnu či podobnou službu, nasdílet před
Dropbox apod.

Hezký den.

Michal Jungmann