[Fanda] Total Commander a hromadné přejmenování souborů

Jarek Krcmar krcmar1 na volny.cz
Úterý Leden 7 22:00:48 CET 2020

Dobrý večer fandové,

děkuji vám všem za radu.

Už jsem přejmenoval hromadně zmíněné soubory.

Jen bych rád podotkl, že těch editačních políček je v Total Commanderu víc.

Když jsem zvolil hromadné přejmenování, objevilo se mi pole obsazené
písmenem n (nugát a když jsem postoupil o jeden skok tabulátorem, bylo
tam pole označené písmenem e (editor). Až další skok odhalil prázdné
editační pole, do něhož jsem napsal, co chci nahradit.

Jarek