[Fanda] Total Commander a hromadné přejmenování souborů

Martin Klein Marklein na seznam.cz
Úterý Leden 7 18:48:24 CET 2020

Dobrý den.

> zkratka Ctrl+num plus nezabírá, Nvda mi neříká,
jestli jsou všechny soubory označeny.

To je v pořádku,  soubory se označí. Skutečnost, že se položky označily si
snadno ověřte pohybem (šipkami) po položkách, mělo by se Vám oznamovat u
každé z nich "označeno".

S pozdravem

Martin Klein

---------- Původní e-mail ----------
Od: Jarek Krcmar <krcmar1 na volny.cz>
Komu: fanda na elsa.cvut.cz
Datum: 7. 1. 2020 16:45:14
Předmět: Re: [Fanda] Total Commander a hromadné přejmenování souborů
"Dobrý den pane Hrubeši,

děkuji vám za návod, ale zkratka Ctrl+num plus nezabírá, Nvda mi neříká,
jestli jsou všechny soubory označeny.

Jarek

Dne 07.01.2020 v 14:18 Karel Hrubeš napsal(a):
> Zdravím.
> Nejprve označte soubory, u nichž chcetě něco hromadně zaměnit, pokud jde o

> všechny soubory ve složce, můžete použít pro označení všeho zkratku CTRL+
NUM

"