[Fanda] Navod k hmatovym cesky hovoriacim hodinkam s hlas. vystupom

Peter Halada pietro4044 na gmail.com
Neděle Leden 5 11:10:44 CET 2020

Obávam sa, že jedine ručne. Tu nie je žiadna automatická synchronizácia.
A potom už len veriť, že obe metódy merania času sú presné.

Dňa 5. 1. 2020 o 11:08 Michal Ondruška napísal(a):