[Fanda] Navod k hmatovym cesky hovoriacim hodinkam s hlas. vystupom

Michal Ondruška mi-oko na orangemail.sk
Neděle Leden 5 11:08:05 CET 2020

Zdravím vás priatelia! Známy, ktorý tiež používa tieto hodinky spomínal,
že nedokáže zladiť ohlasovaný, a ohmatateľný čas. Ako možno
zosinchronizovať tieto časomery?
Vďaka za radu.
Majte sa!
mišo

michal ondruška
mi-oko na or angemail.sk
+421905608943
skype:
trambus8

Dňa 25. 12. 2019 o 7:56 Peter Halada napísal(a):