[Fanda] Konverze mnoha souboru ogg224kbps do mp3

Jiří Škrába j.skraba na seznam.cz
Pátek Leden 3 16:11:33 CET 2020

Ahoj Tome,

vyzkoušej tohle:
FreeRIP MP3 Converter
Otevřeš si program a dáš klasicky ctrl+o.
Vyhledáš si složku, kde vše označíš ctrl+a a dáš enter.
Pak vybereš formát a jede to.
Jen si musíš nastavit složku do které to sypat, jinak ti to naháže na
plochu.

Jirka

-----Original Message-----
From: Fanda [mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of Tomáš
Pavlán
Sent: Friday, January 03, 2020 12:52 PM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: [Fanda] Konverze mnoha souboru ogg224kbps do mp3

Zdravím,
    doporučili byste mi prosím nějaký uživatelsky příjemný program, , ve
kterém bych mohl pod win7 a win10 konvertovat velké množství souborů ogg
224kbps do odpovídajícího bitrate mp3? Kdysi mi byl doporučen FormatFactory,
ale možná jsem vybral špatnou verzi, prostředí mě tedy nijak nezaujalo.
        Díky za rady, - Tomáš