[Fanda] Konverze mnoha souboru ogg224kbps do mp3

Tapin tapinek na gmail.com
Pátek Leden 3 13:41:44 CET 2020

Ahoj Tome,

Stačí obyčejná Pazzerra Audio Extractor portable verze, klidně zašlu.
1. Otevřeš program
2. ctrl+o vybereš soubory či složky ve stromu
3. Tabem dojdeš k seznamu/a v něm šipkami nastavíš jednak, co má program
udělat po konverzi, zvuk. signál, ukončit se atd., a jednak cílovou složku,
zda tutéž, nebo jinou (vykonáš pouze poprvé, program si pamatuje v .ini)
4. Znovu tabem dojdeš na seznamy formát a kvality (také si program pamatuje)
5. Ctrl+e zahájíš samotný proces konverze.

Program má i funkci v seznamu audio formátů Try extract original audio, či
jak se to jmenuje, prostě z video kontejneru vyextrahuje original audio bez
konverze tak, jak tam bylo audio vložené, což trvá doslova pár sekund.

Vítek SVCS