[Fanda] Konverze mnoha souboru ogg224kbps do mp3

GP1 gp1 na nextra.sk
Pátek Leden 3 13:16:34 CET 2020

Ahoj!
Skús
xrecode.
Dokáže spracovať viacero súborov a pozná kopec formátov. Aj výsledný bitrate
sa dá nastaviť pred každou konverziou.
Peter

----- Pôvodná správa -----
Od: "Tomáš Pavlán" <pavlan na braillnet.cz>
Komu: <fanda na elsa.cvut.cz>
Odoslané: 3. januára 2020 12:52
Predmet: [Fanda] Konverze mnoha souboru ogg224kbps do mp3

Zdravím,
    doporučili byste mi prosím nějaký uživatelsky příjemný program, , ve
kterém bych mohl pod win7 a win10 konvertovat velké množství souborů ogg
224kbps do odpovídajícího bitrate mp3? Kdysi mi byl doporučen FormatFactory,
ale možná jsem vybral špatnou verzi, prostředí mě tedy nijak nezaujalo.
        Díky za rady, - Tomáš