[Fanda] živé televizní vysílání?

Jan Lečbych lecbych na braillnet.cz
Středa Leden 1 12:52:31 CET 2020

Zdravím,
jenom si ale všichni uvědomte, že na ivysilani ČT nemáte dostupné vše co
se opravdu vysílá. Mnohdy se ani živě komentovaná stopa na netu hned
nevysílá a dávají ji k dispozici až zpětně. Dále však hlavně nedává se
kvůli autorským právům na net vše. Dávají tam jenom to, co vytvářeli
jako suběkt Česká televize nebo třeba některé pořady jen na několik dní.
Právě ta "miniserie" Marie Terezie, tam je, proto, že ČT to
spoluvyráběla v koprodukci se Slováky a Rakušany.
Chápu, že chcete ušetřit a nevrážet do TV ani korunu, ale měli byste si
uvědomit, že tento Váš přístup Vás bude mnohdy limitovat.
Honza