[Fanda] živé televizní vysílání?

Jiří Hloch jiri.hloch na email.cz
Středa Leden 1 10:48:59 CET 2020

Zdravím vás paní Kočová, protože se k tomu stavím podobně jako vy, žádný
settobox a už vůbec žádnou novou televizi, tak jsem vyzkoušel živé
vysílání přímo na netu, a to co jsem tam chtěl slyšet jsem opravdu objevil.
Když jsem zadal do googlu čt1 živé vysílání, tak se mi objevily dva
odkazy, ten první bylŽivé vysílání ČT1 — iVysílání — Česká televize, a
pod ním Živě - iVysílání — Česká televize.
Vypadá to, že v tom druhém je archív, kde si můžete poslechnout film,
který proběhl a na tom prvním jsem spustil film v reálném čase.
Podrobněji jsem ten systém jak to mají udělané nezkoumal, ale chtěl jsem
si poslechnout film Marie Terezie a to se mi takhle povedlo.
Nevím, jestli by nějakým způsobem šla spustit audio stopa s komentářem,
ale nenašel jsem tu možnost.
Jinak všem děkuji za tipy, které mi na můj dotaz zaslali.
S pozdravem
jiří Hloch