[Fanda] přestal fungovat internet explorer

Lubomir Prokes prokes.lubos na quick.cz
Sobota Únor 29 12:50:22 CET 2020

Jindro, restartovat jsem to samozřejmě zkusil dokonce vypnout anefunguje.
Já osobně používám windows 7.
Se srdečným pozdravem a přáním příjemného dne
Luboš.

-----Původní zpráva-----
From: Jindřich Gombos
Sent: Saturday, February 29, 2020 12:42 PM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] přestal fungovat internet explorer

Luboši a proč tu vykopávku vlastně ještě používáš? Je to pomalé, pořádně
neošetřené, nabaluje to hrozně moc grafiky.
Mě tedy funguje, mám ho v počítači ovšem jen ze zvyku, nakupovat s tímto
prohlížečem na internet už nechodím a na bankovnictví už vůbec ne, ani nevím
jestli by to ještě šlo. Ještě bych určitě zkusil počítač restartovat a to
přímo i dvakrát.
No a v tvém dotazu ještě tuším chybí jestli máš windows desítky, či starší.
Jindra.