[Fanda] Delsi start notebooku

Michal Suchý suchy.michal na tiscali.cz
Sobota Únor 29 11:48:51 CET 2020

Ahoj fandové. Jak mám ten nový notebook Dell, tak už od dodání mi startuje
delší dobu. Když ho zapnu a mám k němu připojený např. externí disk a
skener, tak po několika sekundách od zmáčknutí zapínacího tlačítka se disk
spustí a skener udělá inicializaci, že se několikrát pohne skenovací lampa.
Potom se notebook jakoby restartuje, že se připojený externí disk zastaví a
po chvíli se zase spustí a skener se inicializuje. Od této chvíle už systém
normálně najíždí, ale trvá delší dobu, než se ozve Jaws nebo Nvda a k tomu
startovací zvuk Windows. Dal by se ten start notebooku nějak zrychlit?
Zdraví Michal.