[Fanda] prosím o pomoct s účtem majkrosoft

Radek Baštář radek.bastar na centrum.cz
Pátek Únor 28 22:10:26 CET 2020

Dobrý den Jarku,

Kdybych vám založil účet Microsoft, znal bych vaše přihlašovací údaje. Vzhledem k tomu, že jsem pro vás úplně cizí člověk, mohlo by to být pro vás nebezpečné. Jestli máte tu možnost, bylo by pro vás lepší, kdyby vám pomohl nějaký vidící člověk z vašeho okolí. Kterého znáte a kterému můžete věřit.

Mějte se fajn

Radek

> Od: "Jarek" <polak9004 na seznam.cz>
> Komu: fanda na elsa.cvut.cz
> Datum: 28.02.2020 12:54
> Předmět: [Fanda] prosím o pomoct s účtem majkrosoft

Srdečně vás všechny zdravím, chtěl bych vás poprosit potřebuji si
 založit účet majkrosoft jenže sem nevidomí, a ten kód který se opisuje
 vúbec není zrozumitelný jestli by někdo s vás měl čas mohli by ste mi ho
 prosím vytvořit? děkuji Jarek.