[Fanda] Dropbox zmena mailovej adresy

Peter Halada pietro4044 na gmail.com
Pátek Únor 28 14:42:06 CET 2020

Radek, vďaka,

tento návod pomoho. Trošku ho zaktualizujem pre podmienky s obsluhoou NVDA.

1. Z lišty po aktivácii položky Dropbox došípkujeme na Launch Dropbox
website/enter (ak by nebol účet prihlásený, tak je potrebné sa prihlásiť
cez web)

2. Po nabehnutí stránky by sme mali byť prihlásený. Navigáciou po
formulároch  prejdeme na account podmenu/medzerník

3. šípkujeme na settings/enter

4. navigáciou po formulároch prejdeme na edit (položky edit sú 3,
vyberieme si tú tretiu - šípkou nahor sa presvedčíme, že je tam mailová
adresa, ktorú chceme zmeniť)/enter

5. aktivuje sa formulárový režim a vpíšeme novú adresu, tabneme a
vpíšeme opäť novú adresu, tabneme a zadáme heslo, ktoré patrilo ku
starej mailovej adrese, tabneme na update email/enter

6. na novú emailovú adresu príde mail s potvrdzovacím linkom, ktorý
aktivujeme

7. po nabehnutí stránky nájdeme navigáciou po formulároch tlačidlo
done/enter

Mailová adresa sa zmení v nastaveniach účtu aj vo všetkých zdieľaných
zložkách.

Dňa 28. 2. 2020 o 12:14 Radek Baštář napísal(a):