[Fanda] Dropbox zmena mailovej adresy

Radek Baštář radek.bastar na centrum.cz
Pátek Únor 28 12:14:30 CET 2020

Dobrý den,

tento návod jsem našel na netu. Není dělaný pro zrakáče, ale snad by to mohlo jít :)

Přihlaste se na dropbox.com.
Klikněte na avatar v horní části kterékoli stránky (počítač vám asi řekne váš účet)
Klikněte na Nastavení.
Na kartě Obecné najděte svou e-mailovou adresu.
Klikněte na Upravit.
Zadejte novou e-mailovou adresu, aktuální e-mailovou adresu a heslo.
Klikněte na Aktualizovat e-mail.

Radek

> Od: "Peter Halada" <pietro4044 na gmail.com>
> Komu: fanda na elsa.cvut.cz
> Datum: 28.02.2020 09:31
> Předmět: [Fanda] Dropbox zmena mailovej adresy

Pozdravujem,

 nevedel by niekto poradiť s týmto. Mám založený účet na Dropboxe na
 jednu adresu, ktorá mi žiaľ expirovala. Dropbox účet je na ňu stále
 aktívny a funkčný, ale obávam sa, že ak by aj na ňom došlo k expirácii
 hesla, tak nové už nebudem môcť reaktivovať. Preto sa chcem opýtať, či
 sa dá zmeniť tá mailová adresa na ktorú je Dropbox účet naviazaný na inú
 adresu ale samozrejme tak, aby som nemusel príbadné potvrdzovacie maily
 potvrdzovať už v neexistujúcej mailovej adrese, čo sa samozrejme nedá.