[Fanda] CD Ex a Win10

Radek Baštář radek.bastar na centrum.cz
Pátek Únor 28 12:07:25 CET 2020

Dobrý den,

můžete zkusit ten program odinstalovat a zase nainstalovat. Vždycky je nejlepší mít jeho nejnovější verzi.

Nebo pokud máte stažený soubor LAME_ENC.DLL pro vaši verzi Windows 10, můžete ho přesunout do složky, ve které máte nainstalovaný ten program.

Radek

> Od: muron.ladislav na gmail.com
> Komu: fanda na elsa.cvut.cz
> Datum: 27.02.2020 22:06
> Předmět: [Fanda] CD Ex a Win10

Zdravím

 Používal jsem vždy CDEx na převod hudby, nyní ve Win10 mám problém a to v
 různých verzích.

 Po chvíli vyskočí:

 LAME_ENC.DLL

 A nějaký eror, že to nemůže načíst, shnažil jsem se Lame nainstalovat, ale
 nic.

 Jakou verzi popř. s jakou úpravou používáte?

 Dík Láďa

 Ladislav Muroň

 Frýdek-Místek

 muron.ladislav na gmail.com <mailto:muron.ladislav na gmail.com>