[Fanda] opět skype

v.francakova na email.cz v.francakova na email.cz
Čtvrtek Únor 27 09:17:42 CET 2020

Ještě jednou zdravím a děkuji mnohokrát. Funguje. Snad už to nezapomenu...
Pěkný den všem.
VF

-----Original Message-----
From: Fanda <fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz> On Behalf Of Peter Nedorost
Sent: Thursday, February 27, 2020 8:26 AM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] opět skype

Skúste sa pohrať s virtuálnym kurzorom insert z alebo ypsylon, nepamätám si
presne na tej prihlasovacej obrazovke Skype. Prípadne si stiahnite Nvda a
skúste to stým, nieje to žiadna hanba využiť alternatívny čítač obrazovky a
možno človek zistí, že pre každodenné využitie je na bežné denné potreby
omnoho praktickejší a hlavne bezplatný, nezastaráva tak skoro, od Jaws 18 už
boli verzie 2018, 2019 a teraz už je 2020, takže
300 euri a prečo vlastne?
P.

Dňa 27. 2. 2020 o 8:06 v.francakova na email.cz napísal(a):
> Zdravím ještě jednou na konferenci a dodávám jedno upřesnění.
> Aktualizovanou verzi skype mám 8.56 a bez zrakové kontroly se nemohu
> přihlásit. Nevím, kde dělám chybu. Má někdo z vás stejný problém? A má
> problém nějaké řešení? S případnou radou prosím podrobný popis.
> Pěkný den.
> Vlaďka Frančáková

Poradí někdo, co s tím?